נעליים... גם באימון מים.

אז ... מה להביא לשיעור הראשון?" שאלה שחוזרת על עצמה בשיחה עם מתעניינ/ת בשיעורי התעמלות במים. והתשובה, כמעט תמיד באותו טון "בגד ים כמובן, מגבת ו... אם יש לך נעליים למים זה יהיה מעולה". למה הטון המסתייג תשאלו – פשוט כי את החלק האחרון אני צריכה להסביר. ובצדק.

בתמונה, אני במהלך אימון מצולם במים. נועלת נעליים מותאמות להתעמות במים


כשחושבים על אימון בסביבת המים, ישר עולה לנו בראש האפשרות לשחייה ובעיקר מנח מאוזן של הגוף. הגיוני. אבל בשיעורי ההתעמלות במים אנחנו מבצעים פעילות אירובית שדומה במהותה לאימון אירובי בחוץ אך ייחודית בזכות האפשרויות שניתנות לביצוע רק במים (באמצעות ציפה).

אז למה הנעליים בכל זאת? התעמלות במים כוללת אלמנטים של ריצה, הליכה, קפיצה ושאר תרגילים שיוצרים מגע עם קרקעית הבריכה. המים מצמצמים את מידת הזעזועים באופן ניכר, ובכך שומרים על גופינו בעת הפעילות, והנעליים משלימות את היבט האימון הבטוח והאפקטיבי. כמו ביבשה. הנעליים מותאמות כמובן לפעילות במים באמצעות פתחים שנמצאים בסוליה, דרכם המים זורמים ואינם נאגרים בנעל.

אז מה להביא לשיעור הראשון? בגד ים, מגבת, נעליים למים (או נעל ישנה שכובסה!) וידיעה שהתעמלות במים זה אחד הדברים הטובים לתת לגוף (ולנפש) שלך.


ימי א 20:45 - 21:30 בריכת אפולוניה הרצליה הירוקה (רחוב אלתרמן). *הכניסה באמצעות כרטיסיה * אין צורך בידע קודם * בקרוב שיעור נוסף!


עינת מאירי וטנר MA מוסמכת להדרכת התעמלות במים AEA ומדריכה לפילאטיס במים. 0546500577












26 views0 comments